Loading cart contents...
Bekijk winkelmand Uitchecken
Subtotaal:  0,00

Veel gestelde vragen / F.A.Q.

Wordt de kleding van Lovely Lane ook in de winkel verkocht?

Lovely Lane heeft op dit moment alleen een online winkel. Via de nieuwsrubriek van Lovely Lane wordt je op de hoogte gehouden van markten en beurzen waar ik aan deelneem en van de eenmalige Collectables die online komen. Schrijf je in op de mailinglist onderaan op de homepage want dan mis je niets!

Hoe weet ik of ik de goede maat bestel?

In de maattabellen vind je een overzicht van de maten van de kleding die Lovely Lane verkoopt. Deze vind je naast de producten in de omschrijving als linkje. Let heel goed op de lengtes van de mouwen en pijpjes, daar groeien de kindjes het hardst.

Hoe weet ik dat mijn bestelling verzonden is?

Bij een succesvolle bestelling ontvang je meteen een bericht in je scherm. En natuurlijk ontvang je een bevestiging van je bestelling per e-mail.

Is een online betaling bij Lovely Lane veilig?

Ja, Lovely Lane maakt gebruik van de Secure Sockets Layer (SSL) technologie. Dit is een coderingmethode om via internet verstuurde gegevens te beveiligen. De verstuurde klantengegevens kunnen door niemand anders dan de ontvanger worden waargenomen.

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Je betaalt verzendkosten afhankelijk van het gewicht van je bestelling, voor pakketpost betaal je 6.95 euro binnen Nederland (tot 20kg). Voor Belgie en andere landen gelden andere tarieven.

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

De bestelling wordt binnen 3 tot 5 werkdagen verzonden via PostNL. PostNL bezorgt de bestelling normaal gesproken de volgende dag. Wij verzenden een e-mail als wij je betaling binnen hebben en zodra de bestelling verzonden wordt.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?

Als je niet thuis bent als een pakket wordt afgeleverd wordt ontvang je hiervan een bericht en wordt de bestelling op een later tijdstip opnieuw aangeboden.

Retourneren & Ruilen

Artikelen, die je via Lovelylane.nl hebt gekocht, kunnen zonder opgaaf van redenen worden geruild en/of retour genomen, mits:

– Deze artikelen uiterlijk binnen 3 werkdagen na ontvangst op het afleveradres voor retour aangemeld zijn via e-mail: contact@lovelylane.nl

Stuur ze op naar:

LOVELY LANE
Plantage Badlaan 2
1018 TH
Amsterdam

Met briefje met reden en bestelnummer.

Zie onze Algemene Voorwaarden voor overige antwoorden op je vragen.

Hoe moet ik de kleding wassen?

Het wasvoorschrift per artikel vind je in de kleding op het waslabel. Hou je altijd goed aan die instructies, want anders kunnen wij je geen garantie geven. We maken veel van onze kleertjes van velours en badstof en applicaties dus zorg dat je ze altijd binnenstebuiten wast op het wol programma, dan blijft het veel mooier! Bovendien wordt de badstof nog mooier en dikker als je het wast… alleen niet te heet!

Wat kan ik doen met een klacht?

Wij doen er alles aan om een perfect product te leveren. Mocht een kledingstuk desondanks niet aan je verwachtingen voldoen, dan kun je binnen 3 werkdagen na ontvangst van de bestelling een e-mail sturen aan contact@lovelylane.nl. Wij zullen het probleem zo spoedig mogelijk in overleg met je oplossen.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Via een mail naar contact@lovelylane.nl

Wij nemen je vraag dan zo snel mogelijk in behandeling.